Only Friends bij start van September Sportmaand
In een eerder artikel schreven we al dat ABN|AMRO september heeft uitgeroepen tot Sportmaand en met 700 vrijwilligers het land in trekt.
De kick off (zo heet dat zo mooi) was in het Hoofdkantoor van ABN|AMRO aan de Zuid-as in Amsterdam. In een schitterende zaal kwamen honderden mensen bijeen om de start mee te maken die bestond uit presentaties van Erben Wennemars, Ronald de Boer en onze eigen Dennis (Gebbink).

Erben praatte op zijn eigen, leuke en originele manier ook de presentaties aan elkaar en Ronald vertelde op een nuchtere, humoristische West-Friese manier over zijn carrière. Niets ten nadele van deze topsporters (en chapeau voor wat ze bereikt hebben in hun carrière!) maar de zaal werd vooral stil en luisterde ademloos naar het verhaal van Dennis over Only Friends. Een verhaal dat keer op keer enorm aanspreekt, mensen ontroert en diepe indruk maakt.

Dat bleek wel uit de dankwoorden van Erben naar Dennis toe en de enorme knuffel die hij van Ronald kreeg. Deze topsporters hadden goed in de gaten dat Dennis een topprestatie geleverd heeft en nog dagelijks levert. Laten we dus trots zijn op onze Dennis en ons aller Only Friends! Op naar het 100-jarig bestaan!
Only Friends bij Sportgala
De kijkers van de commerciële zender FOX hebben het reeds gezien of kunnen zien in de herhaling. Only Friends was aanwezig op het Sportgala voor Voetballer van het Jaar! Wauw, cool hè?
Het Sportgala voor Voetballer van het Jaar is één van de grotere sportgala's in Nederland en worden de beste voetballers van het afgelopen seizoen in de zogeheten "spotlights" gezet en ontvangen zij prijzen.
Dit jaar was het welhaast de "Vincent Janssen-avond" want deze topvoetballer die 2 jaar geleden nog bij Almere City speelde (alwaar Roy Gebbink, de broer van, teammanager is) en via AZ inmiddels bij topclub Tottenham Hotspurs voetbalt, ontving diverse prijzen en stond volop in de schijnwerpers en vaak op het podium.
Een hele mooie en leuke bijkomstigheid is dat Vincent ambassadeur van Only Friends is en als verrassing voor Vincent kwam onze Dennis met zoonlief Myron en diverse kids van onze club het podium op. Vincent was blij verrast, legde uit aan het publiek en kijkend Nederland waarom hij ambassadeur was geworden van Only Friends. Daarna kwamen onze Dennis en Myron nog aan het woord en kregen onze sporters een daverend applaus van de zaal met daarin tal van topvoetballers, hun managers en trainers. Weer een mooie mijlpaal in de geschiedenis van Only Friends.
Helaas hebben we nog geen goede bewegende beelden maar de bijgaande foto zegt ook al heel veel.

