Jack van Gelder ambassadeur van Only Friends
Jack van Gelder wie kent hem niet? Al jaren op tv en radio en nu ambassadeur van Only Friends!
Jack van Gelder is in hart en nieren een Amsterdammer en zat in zijn jonge jaren op het Spinoza Lyceum. Hij groeide op met en bij de voetbalclub AFC alwaar hij ook onze Dennis (Gebbink) leerde kennen want laatst genoemde speelde bij AFC jaren in het eerste elftal. Jack was toen al onder de indruk van de energie, passie en liefde die Dennis stak in Only Friends en is hem nooit uit het oog verloren.
Onlangs verzorgde Jack op zeer kundige wijze de presentatie op het Charity Golfevent op The International en raakte diep onder de indruk van de voordracht die onze Dennis daar gaf. De mannen raakten aan de praat en het ambassadeursschap was zo geregeld. Hoe leuk is dat?
Afgelopen woensdag werd het bekrachtigd met een heerlijk bak koffie en een ferme handdruk. Jack gaat zich waar hij kan (en is hij is zeer veelzijdig) inzetten voor Only Friends.
Jack, welkom bij de Only Friends-familie en we hopen dat ook jij daar veel plezier aan zal beleven!
Benefit Night 2018; fantastisch, emotioneel en bere gezellig!
Na maanden van voorbereiding was het dan zover; Benefit Night 2018 op zaterdag 10 november.
De sporthal, omgetoverd tot schitterende feestzaal, stroomde aan het begin van de avond vol. Meer dan 70 tafels met ieder 10 personen waren verkocht (en daarmee was de avond uitverkocht!) en een snelle rekensom leert dan ook dat er ruim 700 gasten aanwezig waren. De sfeer zat er vanaf het begin al goed in en het werd dan ook een gezellige en volgens velen een mooie en bijzondere avond. Mooie video-beelden van onze kinderen, indrukwekkende speeches, heerlijk eten en drinken, een heuse veiling en loterij, geweldige presentatie door Humberto Tan en Esther Schouten en dat alles omlijst door super optredens van tal van artiesten. En ...als dan de opbrengst ook nog eens €656.570,00 is, gaat het dak er echt af!
Deze 6e editie van de Benefit Night was niet mogelijk geweest zonder de inzet van heel veel lieve mensen en bedrijven! Dank, dank, dank!
Ook alle tafelkopers en gasten ontzettend bedankt, namens het Friendship Sports Centre en sportclub Only Friends! Graag tot volgend jaar (en...wees er snel bij want er zijn al weer veel tafels gereserveerd).

