Dennis en Myron (Only Friends) foto-/rolmodellen voor nieuw merk Uniqlo

Dennis, onze oprichter, en zijn zoon Myron, met wie Only Friends is begonnen, hebben al heel wat mee gemaakt in 18 jaar Only Friends maar gevraagd worden als foto-/rolmodellen of nog beter als ambassadeurs, dat was hen nog niet eerder overkomen. Hoe leuk is dat!?

Myron en Dennis op een grote foto in de winkel

Op kantoor van Only Friends kwam een telefoontje binnen of Myron model wilde zijn voor het nieuwe kledingmerk Uniqlo dat een winkel ging openen in Amsterdam. Myron zei trots JA en toen Uniqlo de foto's en het verhaal van Dennis gehoord hadden, werd ook Dennis terecht gevraagd om mee te doen. Hoe mooi? Twee fantastische mannen die ook echt wat hebben neergezet in Amsterdam (Only Friends en het Friendship Sports Centre) en zich nog steeds 24 uur per dag inzetten voor kinderen en jongeren met een beperking.

De mannen op abri's in de stad

Een serie aan activiteiten volgde want zeer professioneel werd alles aangepakt; intake, kleding keuze, foto shoot, media training, fitting event en pre opening zijn zomaar een paar van die zaken. Voorafgaand aan de pre opening (celebration) van de Uniqlo winkel aan de Kalverstraat (die overigens ook een entree heeft aan het Rokin) op 27 september, waren de mannen al in een zogeheten teaser campagne te zien op tal van abri's in Amsterdam onder het mom van "To A New Every Day".

Tijdens de Pre Opening Celebration waar tal van genodigden, pers, de ambassadeurs en de Japanse directie aanwezig waren, werd op een heuse Japanse ceremoniële wijze met het open slaan van Sake tonnen de winkel ingewijd. De officiële opening voor het publiek was een dag erna en ook daar was onze Dennis weer bij aanwezig om het lint door te knippen en een grote toestroom van klanten naar binnen te laten.

De modellen/ambassadeurs van Uniqlo met in hun midden, de heer Yanai, CEO

Dennis en Myron: niet alleen fantastische (sport-) mannen maar ook nog eens ambassadeurs van een internationaal top kledingmerk.

Langs deze weg willen wij ook alle medewerkers van Uniqlo van harte feliciteren met hun eerste winkel in Nederland.

 


ABN AMRO loopt giga bedrag bij elkaar voor Only Friends

In vele eerdere berichten hebben we vaak al terecht gemeld dat ABN AMRO en vooral ook hun medewerkers fantastische supporters en sponsors zijn van Only Friends. Zo ook in het weekend van 22 en 23 september bij de Dam tot Dam Loop. Hoe gaaf is dat!?

Wendy (rechts) met collega vol trots met medailles

Vele ABN AMRO-ers hebben gelopen tijdens de Dam tot Dam met Only Friends als goede doel. Een bedrag van maar liefst €28.750,= liepen ze bij elkaar. Zonder anderen te kort te doen, kunnen we Wendy Kattouw van ABN AMRO wel de grootste fan noemen. Zij zet zich al jaren in voor meerdere projecten van Only Friends en liep dit jaar, ondanks een spierziekte, ook mee. Wendy wilde graag, zoals ze dat zelf noemt, "het medaille gevoel ervaren" en in de geest van Only Friends "Je bent goed zoals je bent!" de Dam tot Dam lopen.

Na afloop zei ze dan ook dat het meer dan waard was en aan onze oprichter Dennis, kon een cheque van maar liefst €28.750,= uitgereikt worden. Dennis was, zoals gebruikelijk, zeer dankbaar en bedankte de ABN AMRO-ers om zo een stap te zetten in het verwezenlijken van zijn droom: 100 jaar worden met Only Friends. Voor een mooi filmpje klik hier.

Langs deze weg bedanken we nogmaals alle ABN AMRO-ers! Chapeau!

 


Privacy Preference Center