Nike op bezoek bij Only Friends

Veel bedrijven en organisaties weten overdag de weg te vinden naar Only Friends en het Friendship Sports Centre. Zo ook Nike die met zo'n 80 managers uit West Europa op bezoek kwam voor een soort van teambuilding dag.

NikeSteeds meer bedrijven/organisaties maken overdag gebruik van de faciliteiten van het Friendship Sports Centre, het huis van Only Friends, als onze kinderen en jongeren op school of op hun werk zijn. De ene keer is het voor een vergadering, de andere keer voor teambuilding en soms ook voor productpresentaties aan hun klanten. Het mooie is dat het mes dan aan twee kanten snijdt; de bedrijven organiseren hun event in een inspirerende omgeving (al of niet gecombineerd met een mooie presentatie van Dennis of Myron (Gebbink) en een sportclinic) en de inkomsten daarvan zorgen ervoor dat de kinderen en jongeren met een beperking tot in lengte van jaren kunnen sporten. Hoe mooi en interessant is dat? Wilt u of uw bedrijf/organisatie dat ook; stuur gerust een mail naar info@onlyfriends.nl Tal van cateringmogelijkheden kunnen we ook verzorgen!

Terug naar de bijeenkomst van Nike. Maar liefst zo'n 80 managers waren bijeengekomen voor een inspirerende dag en daar hoort de zeer inspirerende presentatie van onze Dennis natuurlijk ook bij. Dennis sluit steevast zijn presentatie af met een mooi filmpje dat hij kreeg als bedankje van een stagiair. Het filmpje gaat over Derek Redmond, een Britse atleet die op de Olympische Spelen in 1992 een hamstringblessure opliep tijdens de finale van de 400 meter. Hij wilde zwaar geblesseerd de finish halen en werd daarbij geholpen door zijn vader. Deze link geeft het indrukwekkende filmpje weer van The Olympian who never gave upNike

Als mega-verrassing voor de Nike-managers was Derek Redmond als special guest uitgenodigd en stonden er opeens twee kanjers (onze Dennis en Derek) op het podium van het clubhuis. Ook Derek had een inspirerende presentatie in petto met o.a. een mooi relaas over "a crazy idea of today, is the standard for tomorrow". Daarna beantwoordden Dennis en Derek nog vele vragen van de Nike-managers. Met recht werd wederom een mooi event afgesloten met een terecht en daverend applaus.

 


Sinterklaas en zwarte Pieten ook dit jaar weer bij Only Friends

Ook dit jaar is Sint met zijn Pieterbazen, zelfs 2x, bij Only Friends langs gekomen. Wat een feest!

Sint 2016Net zoals voorgaande jaren wist Sint de weg naar Only Friends moeilijk te vinden (de beste man wordt natuurlijk ook een jaartje ouder) en was op een gegeven moment zelfs al zijn Pieten kwijt. Gelukkig schonk de politie van Amsterdam Noord uitkomst en werd Sinterklaas keurig op tijd met een politiebusje met loeiende sirenes over het hoofd veld van ons afgezet bij het clubhuis alwaar inmiddels ook zijn zwarte Pieten waren aangekomen.

Met veel gejuich werd Sint in het bomvolle en gezellige clubhuis welkom geheten. Sint werd direct overladen met prachtige tekeningen, gedichten en verlanglijstjes en ... een wortel voor Americo. Hoe leuk is dat! Sint sprak met een aantal kindjes en natuurlijk met onze Dennis die Sint kon vertellen dat het heel goed gaat met Only Friends.

Ondanks het feit dat Sinterklaas weer een jaartje ouder is geworden, is Sint nog erg fit en energiek. De beentjes gingen dus bij hem maar ook bij zijn Pieten in de lucht en werd er gedanst met en door iedereen. Ook een heuse polonaise werd ingezet en Sint had totaal geen zin om weg te gaan. Maar ja...er zijn in Nederland natuurlijk nog meer kinderen.

Sint 2016Twee dagen daarna was Sint met 2 Pieten echter alweer op het Friendship Sports Centre en bezocht Older Friends. De ouderen (maar jonkies vergeleken bij Sint) vonden het prachtig, de lachsalvo's waren niet van de lucht en Sint deed mee met tal van sportoefeningen. Daarna ging hij met "de oudjes" aan de koffie met gebak. Na nog een aantal moppen en gekkigheden  verliet hij Only Friends met de mededeling dat hij volgend jaar zeker weer terug komt.

 

 

 


Privacy Preference Center