Adidas weer op bezoek en nu met de kledingpakketten voor de leden

Afgelopen woensdag werden de nieuwe kledingpakketten van adidas uitgereikt aan de leden van Only Friends. Hoe gaaf is dat?

Only Friends had jarenlang Le Coq Sportif als kledingsponsor voor vrijwilligers en de kinderen. Heel triest is echter dat het bedrijf dat Le Coq Sportif als merk had, failliet is gegaan door het onderuit gaan van V&D en Scapino. Even zaten we in de piepzak want hoe nu verder met de kleding?

Door de samenwerking met Ajax, die inmiddels ook al weer een jaar oud is (de tijd gaat snel, zucht...), hebben we al vele mooie dingen mee gemaakt en zo ook het contact met adidas.

Dennis in vrijwilligers- en Mark en Myron in ledentenue. De taart is voor 18 jaar Only Friends.

Adidas was meer dan bereid om de positie van kledingsponsor over te nemen. We sprongen een gat in de lucht want hoe cool is het dat een mooi en wereldberoemd merk als adidas ons wil helpen! Samen met hen hebben we een kledingpakket samengesteld voor de leden. Het pakket heeft een winkelwaarde van zeker €250,00 en kan door de leden worden aangeschaft voor €140,00.

Afgelopen woensdag was het dan zover; medewerkers van adidas kwamen naar Only Friends om de pakketten, die al per maat en op naam waren samengesteld, uit te reiken aan de leden die de pakketten besteld hadden. Wat fantastisch, wat een groot feest en wederom een mooi moment in de historie van Only Friends. Als leden vanaf nu pakketten willen aanschaffen, loopt dat via Accent Sport, een mooie sportwinkel en relatie van Only Friends.

Vanzelfsprekend hopen we dat straks alle leden van Only Friends in de prachtige adidas tenues zullen sporten!


Only Friends 18 jaar!

Het is al weer 18 jaar geleden dat Dennis (Gebbink) met 8 jongetjes en 2 voetballen begon met Only Friends. Wat gaat de tijd toch snel en wat is er inmiddels een hoop gebeurd.

Op 9 februari 2000, dus 18 jaren geleden, begon Dennis met Only Friends, een voetbalclub voor kinderen met een beperking. In een hoekje van een veld van de mooie Amsterdamse voetbalclub AFC, waar Dennis in het 1e speelde, ging hij aan de slag met een klein groepje jongetjes en een paar voetballen.

Only Friends kreeg alom bekendheid/waardering en groeide gestaag. Inmiddels 18 jaar verder is de voetbalclub Only Friends uitgegroeid tot een omniclub met maar liefst 25 sporten. Dagelijks mogelijk gemaakt door 150 fantastische vrijwilligers en 50 dito stagiaires. Ondersteund door geweldige ambassadeurs en sponsoren, is Only Friends een bloeiende en gezonde club. Naast de sporten heeft Dennis inmiddels ook Friends at Home (na-schoolse activiteiten en vanaf 2 april "Zigzag Zorg voor Friends" geheten), Friends at Work (mogelijkheid voor jongeren met een beperking te werken op ons eigen Friendship Sports Centre), Friends in Shape (succesvol obesitas-programma) en Older Friends (sporten met vitale oudjes) gerealiseerd.

Vandaag sportten de vitale oudjes van Older Friends en na afloop werd genoten van koffie met verjaardags-gebak. Uit volle borst werd het "Lang zullen we leven gezongen"; hoe leuk is dat!

Dennis zag het aan met een grote glimlach op zijn gezicht en zei: "ik wil graag dat Only Friends 100 wordt en daar gaan we met z'n allen voor".


Privacy Preference Center